vineri, 9 octombrie 2009

Cu masina, trenul sau avionul?




Am cativa prieteni carora, le place sa calatoreasca, iar anul trecut au vizitat mai multe orase din Europa folosindu-se de masina proprie... concediul de anul asta l-au petrecut tot in afara tarii, iar de data asta au ales ca mijloc de transport trenul...

Foarte frumos as spune, imi place initiativa lor, dar n-as putea niciodata s-o urmez pentru ca sunt o persoana mult prea comoda si de fiecare daca cand plec din tara aleg avionul pentru ca mi se pare cel mai sigur si cel mai rapid mod de a ajunge la destinatie.

Nu ma incanta ideea de a-mi petrece mai bine de jumatate din vacanta pe drum, e o adevarata pierdere de vreme, asa ca inainte de a pleca la drum imi rezerv bilete de avion din timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu